WysokieOdszkodowania.pl to firma zajmująca się wspieraniem klientów w procesie uzyskiwania odszkodowań powypadkowych. Jej głównym problemem była duża liczba telefonów od klientów z zapytaniem o status ich sprawy. W związku z czym pracownicy nie mogli skupić się w pełni na swojej pracy.

Naszym zadaniem było usprawnienie komunikacji między klientami oraz pracownikami w temacie informowania o statusie ich spraw. W tym celu stworzyliśmy narzędzie umożliwiające zarządzanie aktywnościami pracowników. Każde działanie związane ze sprawą klienta jest odnotowywane w systemie. Po zalogowaniu się do niego klient uzyskuję listę wszystkich działań zrealizowanych przez pracownika zajmującego się jego sprawą. Eliminuje to konieczność ciągłego kontaktu telefonicznego z firmą, a co za tym idzie pozwala pracownikom w pełni skoncentrować się na pracy.

Pracownicy dodatkowo zyskują dostęp do wszystkich swoich spraw w jednym miejscu oraz informowani się o nowych sprawach, które zostają przypisane do nich. Kierownictwo firmy z kolei może w łatwy sposób zarządzać sprawami prowadzonymi przez firmę, a także uzyskać dostęp do spraw, które od dłuższego czasu nie zostały zaktualizowane.

Wdrożenie stworzonego przez nas narzędzia drastycznie obniżyło ilość telefonów wykonywanych przez klientów z zapytaniem o status ich spraw oraz podniosło efektywność pracy pracowników.